Katsastuskontti tulee asiakkaan luo

Lähtökohta

Asiakkaallamme oli visio täysin uudenlaisesta katsastuskonseptista, jossa katsastus tuotaisiin sinne, missä asiakkaat asioivat muutenkin – ostoskeskusten läheisyyteen. Konsepti tarvitsi ilmeen ja markkinointimateriaalin myydä ajatus vuokranantajille sekä pilottikohteen teippaukset.

Mitä tehtiin?

Rakensimme Katsastuskontista kutsuvan ja erottuvan konseptin yhdessä asiakkaan kanssa. Kokonaisvaltaiseen suunnitteluumme sisältyi strateginen brändityöpaja, visuaalinen ilme,  ennakkomarkkinointimateriaali sekä kontin teippaukset. Tavoitteena oli luoda konsepti, joka madaltaa kynnystä katsastukseen menolle. Vuokranantajien kannalta oli tärkeää antaa uskottava kuva Katsastuskontista asiakasvirtaa lisäävänä palveluna sekä luoda houkutteleva mielikuva Katsastuskontista työnantajana.

Yhteistyö ja keskustelu oli avointa. Projekti toimi hyvin ja brändäys on onnistunut. Ilme on saanut hyvän vastaanoton ja asiakas kokee sen helposti lähestyttäväksi.
Ilkka Marin, CEO, Katsastuskontti

Lopputulos: helposti lähestyttävä katsastusasema

”Asiakkaat kehuvat Katsastuskontin palvelun helppoutta poikkeuksetta. Henkilökunta arvostaa katsastuksen suorittamisen nopeutta sekä sitä, että asiakkaat ovat kiitollisia palvelun tuomisesta aidosti lähelle asiakasta”, kiittelee Ilkka Marin Katsastuskontista.

Edellinen referenssi
Seuraava referenssi